Podstawy Postacie Ekwipunek Itemki Zadania Zwierzątka Potwory Mapy Party - Guild Cash Shop |
MAGICIAN
![]() |
1. Info 2. Ekwipunek 3. Skille 4. Build 5. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Magicianem stajemy się po osiągnięciu 15 Lvl i wykonaniu questa. Jest to postać posiadająca cząstkę Elementora i Psykeepera, którymi może się stać po osiągnięciu 60 levelu. Posiada czary żywiołowe(Wiatru, Wody, Powietrza, Ognia, Ziemi i Elektryczności), a także psychiczne (np. Mental strike), które jako pierwsze się nauczymy. 2. Broń: ![]() ![]() lub ![]() Zbroja: ![]() ![]() ![]() ![]() 3.
4. Build Magiciana zależy od tego kim chcemy być w przyszłości. Jak chcemy być Elementorem to: Hit & Run STR : 15 STA : 80-100 DEX : 15 INT : XXX Full Int STR : 15 STA : 15 DEX : 15 INT : XX Jak chcemy być Psykeeperem to: AoE STR : 15 STA : XXX DEX : 15 INT : 30-40 Full Sta STR : 15 STA : XXX DEX : 15 INT : 15 Full Int STR : 15 STA : 15 DEX : 15 INT : XXX 5. |